ترافیک پرحجم در بازگشت از چالوس و هراز

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک پرحجم در بازگشت از چالوس و هراز

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در آزادراه پردیس - تهران در محدوده جاجرود نیمه سنگین است. همچنین وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده بایجان گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و محدوده‌های گلشهر و پل فردیس نیز ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در حال حاضر بارش برف در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری گزارش شده است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، البرز، تهران، خوزستان، قزوین، مرکزی، همدان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده است. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور ریگان - ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای غیر شریانی خوانسار - بوئین، کوهرنگ - مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری)، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، محور جدید هشتگرد - طالقان، گنجنامه - تویسرکان و پونل - خلخال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار