استاندار اردبیل اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای برچیدن مدارس کانکسی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت سال آینده با تکمیل و بهره‌برداری مدارس در سطح استان مدارس کانکسی برچیده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای برچیدن مدارس کانکسی استان اردبیل

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین افتتاح مجتمع آموزشی دانش‌پژوهان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: برای سال آینده نیز تکمیل و بهره‌برداری ۱۰۰ مدرسه در برنامه است و تلاش می‌شود با برچیدن مدارس کانکسی استان اردبیل، دانش‌آموزان در دورافتاده‌ترین مناطق هم از فضای آموزشی مناسبی برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش مهم پرورش انسان‌های موفق و تأثیرگذار در پیشرفت و آبادانی کشور و استان اردبیل، لازم است با زمینه‌سازی و ارزش‌گذاری به این حوزه، برای بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت مدیریت آموزش‌وپرورش بر مبنای علم و تخصص، گفت: دانش موجب تولید ثروت و ایجاد رفاه و زندگی مناسب در جوامع می‌شود و در این زمینه باید با تمام تلاش، گام‌هایی برای ارتقای وضعیت آموزش‌وپرورش برداشته شود.

عاملی بیان کرد: دانش موجب تولید ثروت و ایجاد رفاه و زندگی مناسب در جوامع می‌شود و دشمن به این نتیجه رسیده که برای پیشرفت خود، نخبگان و دانشمندان ایران را جذب کند.

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش باید بر مبنای علم و تخصص و به‌صورت کارشناسی مدیریت شود و باید تمام تلاش بر این باشد که گام‌هایی برای ارتقای وضعیت حوزه آموزش‌وپرورش برداشته شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در موضوع سرانه آموزشی، میانگین فضای آموزشی ۶ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز بوده و این عدد در استان اردبیل ۳.۷ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است که برای جبران این عقب‌ماندگی، در سفر رئیس‌جمهور به استان منابعی به این حوزه اختصاص یافت و ۸۰ مدرسه نیمه‌کاره در یک‌سال اخیر به بهره‌برداری رسید.

عاملی ضمن قدردانی از تلاش‌های خادمان فرهنگ و توسعه فضا‌های آموزشی در استان، این اقدام را گامی برای بهبود روند تعلیم و تربیت فرزندان استان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار