هانیه شفیعی*

در انتظار ظهور

امروز نیمه شعبان است. روزی که مهدی موعود متولد شد و برای همیشه نور امیدی در دل مومنان روشن شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
در انتظار ظهور

تا در تپش مدام زمین و نگاه زهرآلود زمان به امید طلب دست‌های پر مهرش روزگار بگذرانند و بدانند کسی است که خواهد آمد و در ظلمت بی فردای این روزگار کس را از ناکس جدا خواهد کرد و بر لب‌های خشک زمین خواهد بارید.

امروز که سپیدی‌ها همه در سیاهی دل‌های آدمیان رنگ باخته‌اند، دیدگان زمین در انتظار اندکی سپیده دم بارانی است. راه درازیست از این جا تا صداقت و زمین در انتظار است تا مردی بیاید از جنس آسمان تا با قدوم نازنینش جسورانه شقاوت و خیانت را، از هستی پاک کند.

تا شب دریده شود و دیدگان آدمیان طلوعی از جنس عدالت را به نظاره بنشینند و همین امروز کاش که بیایی، امروز که آدمیان صداقت را به زیر آوار فراموشی‌ها از یاد برده‌اند؛ حالا که خاک از خون سرخ عدالت گلگون است.

زمین در حسرت یک مرد می‌سوزد و ما در بین تمامی ظلمت‌ها امروز شادیم و شیرینی و شربت است که دست به دست می‌شود و باد دانه‌های گرگرفته اسپند را از روی آتشدان فوت می‌کند؛ چرا که امروز نیمه شعبان است، روز تولد توست، روز تولد امید.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیَهَ وَ النَّصْر اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّینَ عَنْهُ وَ الْمُسَارِعِینَ إِلَیْهِ فِی قَضَاءِ حَوَائِجِهِ وَ الْمُحَامِینَ عَنْهُ وَ السَّابِقِینَ إِلَى إِرَادَتِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدِینَ بَیْنَ یَدَیْه‏

*دانش‌آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار