مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری برنامه «سین هشتم» ویژه دانش‌آموزان در ایام نوروز

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری برنامه «سین هشتم» در ایام نوروز با محوریت سفره‌های افطار و سفرهای نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه «سین هشتم» ویژه دانش‌آموزان در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ عباس مهاجر در نشست مجازی با معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور با اشاره به برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته امور تربیتی در استان‌ها اظهار کرد: یک روز از هفته امور تربیتی به اداره کلاس از سوی دانش‌آموزان اختصاص داده شد که کار بسیار خوبی بود و استان یزد، دبیرخانه طرح «ایما» قرار گرفت که با اجرای خوب این طرح به عنوان یک طرح موفق شناخته شد. امیدوار هستیم بتوانیم اجرای این طرح را ادامه دهیم و بتوانیم ماهی یک روز اداره مدارس را از سوی دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی افزود: در این هفته، برگزاری سرودهای مختلف را در میادین شهر داشتیم. حضور میدانی فعالیت‌های امور تربیتی و حضور گروه سرود در میادین و حوزه‌های عمومی به میزبانی استان گلستان انجام شد.

مهاجر ادامه داد: برنامه کانون‌های فرهنگی تربیتی در هفته امور تربیتی در قالب نقاشی همگانی، اجرای تئاتر درسی و جنگ جوانه‌ها بود که یک روز شاد و متفاوت را دانش‌آموزان تجربه کردند همچنین اردو و سفر از دیگر برنامه‌های ما بود که در این هفته برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز گفت: برنامه «سین هشتم» را در ایام نوروز داریم که ویژه سفرها و سفره‌ها با محوریت سفره‌های افطار و سفرهای نوروزی است‌.

وی توضیح داد: در سفره افطار، سیاست ما در این برنامه این است که محور، خانواده باشد در موضوع گردشگری و سفر نیز باید امسال دانش‌آموزان متناسب با آداب و رسوم و مکان‌های تاریخی استان‌ها در قالب معرفی استان خود و به اشتراک گذاشتن آن در کانون‌ها در این برنامه مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار