رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد؛

دعوت شورای شهر تهران از 70 نهاد برای بررسی وضعیت فرونشست‌های زمین

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعلام اینکه از 70 نهاد برای بررسی وضعیت فرونشست‌های زمین دعوت شده است، آخرین وضعیت لایحه فرونشست زمین را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت شورای شهر تهران از 70 نهاد برای بررسی وضعیت فرونشست‌های زمین

در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام محمد آقامیری با بیان اینکه نمایندگان ۷۰ نهاد را برای بررسی وضعیت فرونشست ها دعوت کردیم، اظهار کرد: هدف ما این بود که لایحه ای را در ابتدا برای شهرداری تهیه کنیم که دیدیم در عرصه ملی کاری انجام نشده و اقدامات موضوعی و موضعی اثرگذار نبوده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تدوین لایحه فرونشست ها، تصریح کرد: ما در شورای عالی استانها جلساتی تشکیل دادیم و پس از چندین ماه تلاش متخصصین لایحه تهیه و پنج شنبه گذشته در اجلاس شورای عالی استانها به تصویب رسید تا به مجلس ارسال شود.

وی افزود: قولی از مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون عمران مجلس گرفتیم که این لایحه به تصویب برسد و ۱۶ وزارت خانه در کارگروه ملی مرتبط با این موضوع حضور خواهند یافت تا ما را از این بحران انسان ساز نجات دهند.

آقامیری تأکید کرد: لایحه ای نیز به زودی برای شهرداری تهران تهیه و در صحن شورا ارائه خواهد شد تا مصوب شود و به اجرا برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار