رئیس سازمان دانش آموزی کرمان:

مجلس دانش‌آموزی یکی از ارکان مهم و سرنوشت‌ساز در سازمان دانش‌آموزی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی کرمان عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی یکی از ارکان مهم و سرنوشت‌ساز در سازمان دانش‌آموزی است

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی یکی از ارکان مهم و سرنوشت‌ساز در سازمان دانش‌آموزی  است

جلسه روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق و اعضای مجلس دانش‌آموزی برگزار شد و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جمع اعضای مجلس دانش آموزی گفت: نسل امروز را می‌توان به عنوان ثمرۀ بازتولید اجتماعی و در عین حال نیرویی برای تغییر و دگرگونی اجتماعی محسوب کرد.

رجبی پور گفت: این نسل از زاویه ای جدید به مسائل مبتلا به خود می‌نگرد. زاویه ای که محتمل است اختلاف 180 درجه ای آن با زاویه دید نسل گذشته قابل پذیرش باشد. نگاهی که باید به آن پرداخت، آن را مورد توجه ویژه قرار داد و بستر را برای طرح آن فراهم آورد.

وی افزود: اعضای مجلس به عنوان بخشی از بدنۀ بزرگ دانش آموزی هستند و نقش قابل توجهی در تولید اندیشۀ این نسل و هدایت آن دارند. توده ای عظیم که عنایت به مشی و تفکرات حاکم بر آنها را می‌توان با کنکاش در منش نسل نو مترادف دانست.

وی گفت: مجلس دانش آموزی خیل عظیمی هستند که از نگاه خود، مطالبات خاصی دارند. مطالباتی که باید بستر را به گونه ای فراهم آورد که آزادانه و آگاهانه طرح شده و به صورت جدی پیگیری شوند. باید نسل نو را دریافت و به آنها اعتماد کرد. باید فضایی را فراهم کرد تا این بدنه بزرگ قابلیت‌ها و توانائی‌های خود را در راستای پیگیری مطالبات خود به کار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار