برگزاری مراسم استانی اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در هفته معلم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری مراسم استانی اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید این استان درجریان هفته معلم سال ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم استانی اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در هفته معلم

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در پیش اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان که به همت آموزش وپرورش ناحیه ۲ در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه یادواره شهدا در برخی از مناطق برگزار و به مرور در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد، افزود: هم اکنون دیدار منظم و هفتگی با خانواده معظم شهدا و همچنین مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با نام شهدای والامقام با مشارکت تمامی دانش آموزان در سطح این استان درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه تا به‌حال ۱۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس برگزار شده است، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تحصیلی در تمامی واحدهای آموزشی این استان یادواره شهدای والامقام برگزارخواهدشد.

این مقام مسئول ادامه داد:در راستای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان، با همکاری بنیاد علوی تعدادی از دانش آموزان ازشهرستانهای مشگین شهر، خلخال و ارشق با عنوان زائر اولی به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شده اند.

صفری همچنین از قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی به عنوان یک ظرفیت عظیم در جهت محرومیت زدایی به نام ۳۴۰۰شهید والامقام در سطح این استان خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار