سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود؛ کاهش 10 تا 12 درجه‌ای دما

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا از کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای درما در برخی مناطق خبر داد و برای ۲۵ استان هشدار صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود؛ کاهش 10 تا 12 درجه‌ای دما

مطابق پیش بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و برای سایر مناطق آسمان صاف پیش بینی شده است.

فردا با ورود سامانه بارشی در مناطق شمال غرب و غرب بارش باران، وزش باد شدید، گاهی رعدوبرق و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در بخش‌هایی از جنوب غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات غربی البرز افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

سه‌شنبه در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در مناطق ذکر تشدید شده و در بخش‌هایی از شمال شرق، مرکز و شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل گرمباد و افزایش محسوس دما و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در این مناطق کاهش 10 تا 12 درجه‌ای دما روی می‌دهد. دریای خزر نیز از سه‌شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار