شیخ به تراکتور هم نرسید

تهران (پانا) - ستاره اهل مالی خط حمله پرسپولیس امکان همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور را ندارد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شیخ به تراکتور هم نرسید

شیخ دیاباته که در این فصل سه گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده، پس از مصدومیت در تمرین سرخ‌پوشان، این روزها مشغول فیزیوتراپی و تمرین با کادر پزشکی این تیم است و بار دیگر از زمین دور شده است.

نکته مهم اینکه دیاباته از ۲۰۰ روزی که در عضویت پرسپولیس بوده، بیش از صد روز را دور از تمرینات گروهی سپری کرده است و حالا در شرایطی که هواداران پرسپولیس انتظار پایان زودهنگام مصدومیت کشاله ران را داشتند، او بازهم در تمرینات شرکت نمی‌کند.

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرده است که این بازیکن به صورت قطعی در دیدار تراکتور حضور نخواهد داشت و احتمالاً بازی سپاهان را هم از دست خواهد داد تا یحیی همچنان در خط حمله خود چالش‌هایی را تجربه کند.

با این حال آمادگی لئاندرو پریرا و درخشش عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی، باعث شده است تا به نوعی این خلأ برای پرسپولیس جبران شود اما تیپ بازی متفاوت شیخ دیاباته، امکانات بیشتری را برای انتخاب در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار می‌داد.

با غیبت شیخ دیاباته لیست ۲۰ نفره پرسپولیس هم جای بیشتری خواهد داشت و با خط خوردن احتمالی سعید صادقی و البته پایان امید برای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ زیر ۲۳ ساله تهران، یحیی فرصت این را دارد تا بازیکنان جوان‌تر خود را به تبریز ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار