گزارش خبرنگار پانا از اردوی زیارت اولی‌های شهر تهران

گویی این غریب، تمام غربا را در آغوش مهربان خود کشیده است

۹۰ دانش‌آموز به زیارت علی بن موسی الرضا علیه السلام اعزام شدند

تهران (پانا) - ۹۰ دانش آموز به همت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به زیارت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اعزام شدند، حال و هوای زائران این بارگاه ملکوتی ، وصف ناشدنی است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
گویی این غریب، تمام غربا را در آغوش مهربان خود کشیده است

طرح اردوی زیارت اولی ویژه دختران، در اولین روزهای ماه مبارک شعبان و به همت سازمان دانش آموزی شهر تهران در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس برگزار شد.

بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، یکی از باشکوه‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌ها در سراسر ایران است که دل عاشقان بسیاری برای آن می‌تپد. اینجاست که چشم هایت خود به خود می‌جوشند و دست هایت به طرف ضریح قد می‌کشند؛ گویی این غریب، تمام غربا را در آغوش مهربان خود کشیده است.

دانش آموزان در این اردو به گروه های پنج نفره تقسیم شدند و در این مدت در کنار زیارت امام رضا(ع)، از برنامه های فرهنگی، تربیتی نیز بهره مند شدند. زیارت اولی ها با شور و شوق و عشق از حرم دیدن کردند.

آن ها که اولین حضور خود در این فضای ملکوتی را به صورت دسته جمعی با جمعی از دوستان و مربیان خود تجربه کردند، حال وصف نشدنی خاصی داشتند، تعدادی از آن ها اشک شوق ریختند و تعدادی دیگر این سفر را یکی از بهترین سفرهای زندگی خود عنوان کردند.

این سفر زیارتی تفریحی با برنامه های شاد و مفرح، تربیتی اجتماعی، تفریحی، فرهنگی در اردوگاه ثامن الحجج همراه بود و با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان مواجه شد.

در اخر من به نمایندگی از جامعه دانش آموزی به تمام عزیزانی که‌ این اردو را تدارک دیدند و برای خوشحالی زیارت اولی ها تلاش کردند خداقوت عرض می کنم و از امام رضا(ع) حاجت روایی تمام آنها را خواهان هستم.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار