برگزاری برنامه و پویش‌های هفته تربیت اسلامی در لرستان

لرستان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری،اردوها و فضاهای پرورشی استان لرستان از برگزاری پویش ها و ویژه برنامه‌های اداره فرهنگی در این هفته خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه و پویش‌های هفته تربیت اسلامی در لرستان

حامد پارسانژاد ضمن تبریک روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی عنوان کرد: برنامه های مختلفی با محوریت کانون های فرهنگی تربیتی اردوگاه ها و مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: غبارروبی از قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای طرح ایما و برپایی نمایشگاه دست سازه ها و پویش مربی خوب من از مهمترین این برنامه هاست.

پارسانژاد با توجه به جزئیات این برنامه ها گفت: پویش نقاشی همگانی که با همکاری مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی انجام می گیرد، با هدف تقویت ابعاد فرهنگی، هنری و کشف استعداد دانش آموزان و همچنین ایجاد حس همدلی و تعاون در بین آنهاست.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دست سازه های هنری و تولیدی دانش آموزان با رویکرد تقویت استعدادهای هنری، فکری و تولیدی دانش آموزان و شناساندن ظرفیت کانون ها و نقش آنها در تقویت استعدادها و معرفی کردن کانون ها به عنوان مکان هایی جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگی و هنری،اردوها ادامه داد: پویش مربی خوب من،در جهت قدردانی دانش آموزان از مربیان پرورشی صورت می‌گیرد که هرساله استقبال زیادی از آن می‌شود‌.

وی خاطرنشان کرد: اینها همه بخشی از برنامه های هفته امور تربیتی است که با همت و همکاری دانش آموزان و مربیان به پایان خواهد رسید.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار