مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

صیانت از عزت آموزش و پرورش وظیفه اصلی ماست

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت وظیفه آموزش و پرورش حراست از حقوق دانش‌آموزان و معلمان است و باید به‌گونه ای عمل کرد تا عزت و عظمت آموزش و پرورش بالا برود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از عزت آموزش و پرورش وظیفه اصلی ماست

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تعامل نزدیک با دستگاه های فرهنگی و ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی آنان می تواند آموزش و پرورش را در حل مشکلات موجود یاری رساند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای انجمن اولیا و مربیان در چارچوب تحقق اهداف نظام آموزشی با مسئولان مدرسه به طور مستمر و داوطلبانه همکاری می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مأموریت اصلی این انجمن، فراهم کردن بستر مشارکت خانواده در فرایند تعلیم و تربیت است و خانواده‌ها باید نقش تربیتی خود را در تعامل با مدرسه به خوبی ایفا کنند.

صفری از مدیران مدارس خواست تا با برقراری ارتباط چهره به چهره با والدین از ظرفیت آنان در حل مشکلات آموزشی و تربیتی مدارس خود استفاده کنند.

داور صابر، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به همکاری معاونت های امور اجتماعی استانداری و پرورشی و فرهنگی اداره کل در برگزاری کلاس های آموزش خانواده در مدارس گفت: هر چند میزان هدف گذاری وزارت برای استان اردبیل اجرای کلاس های آموزش خانواده در ۴۵ درصد مدارس می باشد ولی با استقبالی که از سوی خانواده ها انجام شده است، امیدواریم این میزان را به ۶۰ درصد ارتقا بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار