رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان:

نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

«با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنـر، بنیان‌گذاران نهاد امور تربیتی و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و درود بر فرهنگیان شریف سراسر کشور. هشتم اسفندماه، روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامی می‌دارم و با عرض تبریک به مناسبت این روز، برای تمامی همکاران دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، به‌ویژه دست‌اندرکاران پرتلاش و دلسوز امور تربیتی مدارس کشور آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر نقشی بی بدیل می آفریند. نهادی که به عزم و همت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد و دستاوردهای مقدسی همچون تربیت نسل جوان و انتقال ارزشهای دینی، ملی، اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ...به آنان را به ارمغان آورده است.

با عنایت به جایگاه رفیع تعلیم و تربیت اسلامی در بسترسازی برای رسیدن متر بیان به مراتبی از حیات طیبه، ارج نهادن و تجلیل و قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه امور تربیتی دانش‌آموزان، به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی زیر نظام تربیت‌معلم و تأمین منابع انسانی که اصلی‌ترین زیر نظام در تحول آموزش‌وپرورش است، موردتوجه جدی قرارگرفته است.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای فرهنگیان عزیز موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات درخواست می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار