پاسداری از ارزش‌های اسلامی از اهداف مهم امور تربیتی است

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: نهاد مقدس امور تربیتی با هدف پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاورد‌های انقلاب، تشکیل شد..

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پاسداری از ارزش‌های اسلامی از اهداف مهم امور تربیتی است

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در همایشی که به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در کانون فرهنگی ،تربیتی عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به شکل گیری کرد.

وی افزود: بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تاسیس ستاد‌های امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی آشنا نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آن به نسل‌های جدید انتقال یابد، تصریح کرد: مهمترین اهداف تشکیل امور تربیتی را حراست از مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌ها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس باید دانست. چرا که انگیزه‌های انقلابی و اسلامی همراه با شعار «مربیان امور تربیتی سربازان انقلابند» موجب تأسیس این نهاد انقلابی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار