معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

کانون‌ها، محل رشد و بالندگی دانش‌آموزان هستند

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت کانون‌های فرهنگی و هنری محل رشد و بالندگی استعدادهای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌ها، محل رشد و بالندگی دانش‌آموزان هستند

به مناسبت هفته تربیت اسلامی و فرا رسیدن هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی مراسم محوری گرامیداشت هفته تاسیس کانون های فرهنگی تربیتی با حضور حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و هیأت همراه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان و معاونین پرورشی شهرستان های قطب زاهدان برگزار شد.

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی استان با تاکید بر انجمن های 22 گانه و نحوه تشکیل آن در کانون فرهنگی تربیتی گفت: این انجمن ها با حیطه های آموزشی، پرورشی و مهارتی متنوع طراحی شده تا دانش آموزان بتوانند با داشتن سلیقه های مختلف و در نظر گرفتن توانمندی ها و با انتخاب نوع فعالیت مورد علاقه به صورت داوطلبانه و با رضایت خاطر، انجمن مورد نظر را انتخاب کنند تا زمینه های شکوفایی استعدادها، بالندگی و رشدشان را فراهم شود.

وی افزود: یکی از برنامه های جذاب کانون های فرهنگی و تربیتی برنامه میهمانی جوانه ها است که با هدف ایجاد روحیه ای شاد و پر نشاط در کودکان و آشنا شدن مفاهیم فرهنگی، دینی، ملی و قومی و شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان با پرورش خلاقیت هنری در حال اجراست.

معاون پرورشی و فرهنگی از همکاران کانون های فرهنگی و تربیتی خواست با برنامه ریزی دقیق موجبات تعالی و نشاط دانش آموزان را در کانون های فرهنگی و تربیتی فراهم سازند.

در حاشیه این برنامه مراسم نمادین درختکاری و بازدید از غرفه های نمایشگاه دست سازه ها و آثار هنرجویان کانون های فرهنگی تربیتی قطب زاهدان انجام شد و در پایان از همکاران زحمتکش و فعال کانون های فرهنگی تربیتی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار