برگزاری نخستین یادواره ۹۱ شهید مربی و دانش‌آموز دبیرستان سپاه کرمان

کرمان (پانا) - نخستین یادواره ۹۱ شهید مربی و دانش‌آموز دبیرستان سپاه کرمان با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین یادواره ۹۱ شهید مربی و دانش‌آموز دبیرستان سپاه کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سردار علی‌اکبر احمدیان، رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: پاسداشت شهدا و خانواده شهدا تنها به برگزاری یادواره و ابراز محبت به آنها نیست و باید تلاش کنیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین شاخص برای ادامه راه شهدا، شهید سلیمانی است، چرا که صاحب مکتب سلیمانی است، گفت: حاج قاسم نماد مکتب شهید سلیمانی است و این مکتب، مکتب همه شهدای لشکر ۴۱ ثارالله، نیروی قدس و جبهه مقاومت است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امامین انقلاب است و اگر امام(ره) و مقام معظم رهبری نبودند، شهید سلیمانی، این شهید سلیمانی نبود، افزود: انقلاب اسلامی، نهضت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی را بلند آوازه کرد و این امکان را برای او بوجود آورد.

وی با بیان اینکه امروز همه در عرصه فرهنگی به شهید سلیمانی تأسی می‌کنند، ادامه داد: هیچ کس حمایت رانتی و خاص از شهید سلیمانی نکرد و او خودش در انقلاب انسان ساز اسلامی ایران، بزرگ شد و این فرصت برای همه وجود دارد. هر چند منکر میدان ندادن به افراد در برخی جاها نیستم، اما هر کس در کشور ما خواسته که بشود، انقلاب اسلامی به او میدان داده است.

احمدیان با اشاره به اینکه کسی نمی‌توانست عزم شهید سلیمانی را بشکند و حاج قاسم مسئولیت را با تمام ابعادش می‌‌پذیرفت و فرافکنی نمی‌‌کرد، گفت: وقتی شهید سلیمانی مسئولیتی داشت، منتظر حمایت کردن یا نکردن دیگران نمی‌ماند و آن را کار را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری نقطه قوت ملی ما را هدف قرار داده و بیان می‌‌کنند که چرا ایران در بیرون از مرزها حضور دارد، افزود: در پاسخ به این افراد باید گفت که این کلام آمریکا و غرب است و اگر حضور در بیرون مرزها بد است، چرا آمریکا در خلیج فارس، تایوان و دیگر نقاط جهان حضور دارد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار