در نشست مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با مربیان و مدرسان کشوری عنوان شد:

در سازمان دانش‌آموزی صد در صد اهداف انقلابی و تربیتی دنبال می‌شود

گلستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان عنوان کرد در سازمان دانش‌آموزی صد در صد اهداف انقلابی و تربیتی دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
در سازمان دانش‌آموزی صد در صد اهداف انقلابی و تربیتی دنبال می‌شود

نشست صمیمانه احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان با مربیان و مدرسان کشوری سازمان در سالن کنفرانس کانون طه گرگان برگزار شد.

در این نشست احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در جمع مربیان و مدرسان کشوری عنوان کرد: رویکرد ما در سازمان دانش آموزی صد در صد انقلابی است و اهداف تربیتی را دنبال می‌کنیم. همراه آن تعامل، اخلاق و معنویت نیز برای ما حائز اهمیت است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان از مربیان و مدرسان حاضر در جلسه خواست تا با یک برنامه ریزی درست و تشکیل هیات اندیشه ورزی فعال در جهت برنامه های سازمان دانش آموزی گام های مثبت بردارند.

وی همچنین افزود: در کنار کیفیت بخشی فعالیت ها، اصل کار ما تصحیح تشکلات در سطح مدارس استان است.

احسان طهماسبی تشکیلات مجلس دانش آموزی، خبرگزاری پانا و مجامع اعضا و مربیان را فرصتی طلایی برای پیشرفت سازمان دانش آموزی استان دانست.

طهماسبی همچنین درباره اهداف سازمان در بخش برون سازمانی بیان کرد: ما در بخش برون سازمانی، سواد رسانه ای را دنبال خواهیم کرد و در این جهت از توانمندی های اساتید دانشگاه ها و افراد مشرف به مسائل اجتماعی روز استفاده خواهیم کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان، سازمان دانش آموزی را مجموعه ای از مباحث معنوی، نخبه پروری در مجلس دانش آموزی، مباحث شادی بخش در قسمت فرهنگی به دنبال ساحت ۶ گانه عنوان کرد.

مهران میر، سرپرست خبرگزاری پانا استان گلستان توضیحات تکمیلی در خصوص جذب دانش آموزان در سامانه پادا را بیان کرد و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.

در این جلسه، مربیان و مدرسان مشکلات، دغدغه ها و نقطه نظرات خود برای پیشرفت سازمان دانش آموزی را بیان کرده و راه حل هایی برای حل مسائل آنها اندیشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار