به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم صورت گرفت

برگزاری نشست «جنگ شناختی دشمن» در موضوع دبیرستان‌های قم

قم (پانا) - نشست تحلیل رسانه‌ای «جنگ شناختی دشمن» در موضوع بستری شدن برخی دانش‌آموزان قمی در بیمارستان‌ها به دلیل مسمومیت، شب گذشته با حضور معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش در کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست «جنگ شناختی دشمن» در موضوع دبیرستان‌های قم

در این نشست، جمعی از معاونان پرورشی مدارس دخترانه، دختران دانش آموز به همراه مادرانشان و همچنین رئیس و تعدادی از اعضای مجلس دانش آموزی دختران استان قم و مسئولان زیرمجموعه معاونت پرورشی حضور داشتند.

در نشست فوق، موضوع حوادث اخیر در برخی مدارس و مانور رسانه های دشمن در سیاه نمایی و بزرگ نمایی این حوادث، با ارائه مستنداتی توسط یکی از کارشناسان کشوری موضوع رسانه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ابتدای این نشست، طی سخنانی عنوان کرد: «گروه هایی از وزارت آموزش و پرورش در قم حضور می یابند تا به منظور بررسی دقیق موضوع، بهترین تصمیم برای تشکیل کلاس های حضوری همراه با کمترین استرس برای خانواده ها و دانش آموزان، گرفته شود.»

این نشست، با حضور «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و شنیدن سوالات و نظرات حاضران ادامه یافت.

وی در پایان این نشست عنوان کرد: تمامی گروه های مختلف پیگیر موضوع بستری شدن ها هستند تا بدون هیچ حاشیه و استرسی، دانش آموزان در کلاس های درس حضوری شرکت کنند.

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار