استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل بر استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی و تربیتی ناشی از دوران کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جمع مدیران مجری طرح مدرسه کانون تربیتی محله اظهار کرد: مدرسه نقطه شروع هر تحولی در جامعه است و باید در توانمندسازی مدارس تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به چشم انداز طرح تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله خاطرنشان کرد: باید در قالب ساحت‌های تربیتی مشارکت و حمایت تمام ارکان جامعه را جلب کنیم تا بتوانیم به اهداف این طرح در استان دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مدیران مدارس را نماینده تام‌الاختیار وزارت آموزش و پرورش در محیط‌های آموزشی دانست و بیان کرد: اختیارات مدیران بسیار گسترده است و مدیران نیز باید از این اختیارات در پیشبرد اهداف سند تحول آموزش و پرورش و سیاست‌های دولت مردمی استفاده کنند.

صفری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در یک سال گذشته افزود: امروز آموزش و پرورش تمام تمرکز خود را بر روی جلب مشارکت تمام نهادها و ارگان‌ها گذاشته است که جذب خیرین برای ساخت و تجهیز مدارس در راستای ارتقای سرانه آموزشی استان از جمله این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه به زودی شاهد تحولی عمیق در این زمینه خواهیم بود، تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که می‌تواند در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کند طرح امین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ما در قالب طرح امین مشارکت حوزه‌های علمیه و طلاب را جذب کرده‌ایم که انتظار داریم مدیران از این فرصت نهایت استفاده را در پیشبرد اهداف تربیتی سند تحول ببرند.

صفری استفاده از ظرفیت فرهنگیان خیر در جبران خلاءهای آموزشی و تربیتی ناشی از دوران کرونا را یادآور شد و بیان کرد: اجرای این طرح نیز با استقبال همکاران و معلمان روبرو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار