فرمانده کل ارتش:

راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن خط بطلانی بر رویاهای دشمنان کشید

۶۰ هزار منزل شخصی و ۱۳ هزار منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان ارتش در دست ساخت است

تهران (پانا) -  فرمانده کل ارتش ضمن قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت ۶۰ هزار منزل شخصی و ۱۳ هزار منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان ارتش در دست ساخت است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن خط بطلانی بر رویاهای دشمنان کشید

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح ۱۴۷ واحد آپارتمانی و ویلایی کانون بازنشستگان ارتش و همایش روسای کانونهای بازنشستگی در چلندر نوشهر، ضمن ابراز خرسندی از دیدار پیشکسوتان، گفت: یکی از تاکیدات و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به همه فرماندهان، رسیدگی به بازنشستگان (‌اعضای وابسته) و خانواده‌های محترم آن‌هاست.

وی با بیان اینکه در طی این چهار، پنج سال، اقدامات خوبی در حوزه مسکن شخصی، امکانات رفاهی و ...، با همت رییس کانون بازنشستگی ارتش برای اعضای وابسته(بازنشستگان) انجام شده است که این ۱۴۷ واحد، (۱۰۰ واحد آپارتمان نوساز و بازسازی کامل ۴۷ ویلای قدیمی و از رده خارج چلندر)، از جمله آن‌‌هاست.

وی افزود: ما همچنین، تاکنون ۱۰ هزار منزل سازمانی برای شاغلین ارتش ساخته‌ایم و ۱۳ هزار منزل سازمانی هم در دست اجرا داریم تا کارکنان دغدغه ای برای سکونت خود در زمان خدمت نداشته باشند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: با عنایت به اینکه منزل شخصی از دغدغه اصلی کارکنان پس از پایان خدمت است،‌ علاوه بر هزاران واحد ساخته و تحویل شده به کارکنان،‌ حدود ۶۰ هزار مسکن شخصی نیز در دست ساخت داریم و بنا داریم تا یک سن خدمتی مشخص، هیچ یک از کارکنان بدون منزل شخصی نباشند.

وی در ادامه، ضمن قدردانی از مردم به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن، گفت: حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، مردم انقلاب، نظام، رهبری و ایران یکپارچه را دوست دارند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی از همه مولفه‌های قدرت استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها جنگ شناختی است و به وسیله آن در ذهن مخاطب تاثیر می‌گذارد تا آنگونه فکر کند که دشمن می خواهد.

وی اضافه کرد: در این چندماه اخیر، دشمن با جنگ شناختی این گونه القا کرده بود که‌ کار نظام و انقلاب رو به پایان است و برنامه‌ریزی‌های وسیعی نیز در این خصوص انجام داده بود که راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر رویاهای آن‌ها کشید.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید پای انقلاب ریخته شده است، مگر مردم این خون‌ها رو فراموش می‌‌کنند؟

امیر سرلشکر موسوی گفت: دلیل اصلی دشمنی و مقابله دشمنان با ایران اسلامی، استقلال جمهوری اسلامی ایران است، چرا که آن‌ها به دنبال تبعیت ایران از خودشان و سلطه بر این کشورند.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ جنگ ترکیبی، دفاع و آفند ترکیبی است، گفت: اگر در جنگ ترکیبی به دنبال موفقیت هستیم، باید هر کس به وظیفه و مسئولیت خود به درستی عمل کند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتش گفت: معظم له از ارتش به عنوان شجره طیبه یاد می‌کنند، در یک کشوری که مهد ایثار و فداکاری است، پرچم و نشان‌ فداکاری را به ارتش اعطا می‌فرمایند، ارتش را انقلابی و نماد استقلال و استحکام ملت عنوان می‌کنند و ارتش را نماد انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان می‌دانند که این‌ها افتخاری بزرگ برای ارتش و آحاد کارکنان و خانواده صبور و نجیبشان است و همه این افتخارات را مدیون ایثارگران‌ و پیشکسوتان ایثارگر و همراهی مومنانه و غیرتمندانه همسران گرامی آن عزیزان می‌دانیم.

وی در پایان در پاسخ به اعلام آمادگی بازنشستگان برای حضور در عرصه‌های دفاع از انقلاب، خواستار سازماندهی آن‌ها توسط کانون برای نقش آفرینی و استفاده از تجربیات آنها در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب، کشور و نظام از جمله جهاد تبیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار