دانش‌آموزان مراغه‌ای در مرحله نهائی جشنواره ملی تئاتر درسی کشور

مراغه (پانا) - گروه تئاتر دبستان دامغانی مراغه به نمایندگی از استان آذربایجان‌شرقی در مرحله نهائی جشنواره ملی تئاتر درسی کشور حضور یافت.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مراغه‌ای در مرحله نهائی جشنواره ملی تئاتر درسی کشور

مرحله نهائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور با حضور 93 دانش آموز در قالب 25 گروه از 24 الی 26 بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهرستان میناب آغاز شد.

آئین افتتاحیه مرحله نهائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در سالن نمایش شهید بهشتی فرهنگسرای شهرستان میناب با حضور 25 تیم دانش آموزی برگزار شد.

در این جشنواره قریب به 60 مربی، سرپرست و داوران به همراه 93 دانش آموز دختر و پسر در پایه های پنجم و ششم مقطع ابتدائی از 13 استان کشور در ایستگاه آخر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی از 24 الی 26 بهمن ماه سال جاری با هم به رقابت می پردازند.

با پایان مهلت ارسال آثار در 5 بهمن ماه سال جاری، بیش از 20 هزار دانش آموز مقطع ابتدائی کشور در قالب بیش از پنج هزار اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر درسی در شهرستان میناب رسیده بود که بعد از بررسی و به گزینی در چند مرحله، 26 اثر برگزیده به مرحله نهائی کشور راه پیدا کرد.

در این مرحله آثار به صورت صحنه ای در حضور داوران آموزشی و هنری و همچنین داوران بخش کودک به اجرا در خواهند آمد.

شایان ذکر است دانش آموزان سویل هاشم دوست، آیسل نورانی، تمنا چابکی و آیلابخشی از دبستان هیات امنایی دامغانی مراغه در این جشنواره حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار