تیم‌های فوتبال دانش‌آموزی وارد آبادان شدند

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از ورود برخی تیم‌های فوتبال دانش‌آموزی پسران برای مسابقات فوتبال دانش‌آموزی به آبادان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های فوتبال دانش‌آموزی وارد آبادان شدند

سیدعلی موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: سی و نهمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه سراسر کشور فردا به میزبانی آبادان آغاز خواهد شد.

موسوی با اشاره به میزبانی آبادان در این دوره از مسابقات گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۳ و سی دقیقه در استادیوم تختی آبادان با حضور مسئولان شهری، استانی و کشوری برگزار می شود.

موسوی که در این مسابقات سرپرست اجرایی مسابقات است، بیان کرد: تیم های زنجان، همدان، هرمزگان، اصفهان، کردستان،مازندران، خراسان رضوی، قزوین، در اردوگاه میثاق پذیرش شده اند و تیم های آدربایجان شرقی و کردستان نیز تا قبل از ظهر به جمع تیم های پذیرش شده خواهند پیوست.

وی افزود: امروز ۲۷ تیم از سراسر کشور وارد آبادان می شوند تا در رقابتی نزدیک علاوه بر کسب مقام های اول تا سوم با بازی حرفه ای خود مجوز ورود به تیم ملی دانش آموزی را کسب کنند و در اردوی تیم ملی تمرینات خود را انجام دهند.

سرپرست مسابقات اجرایی این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات بازیکنان مستعد از سایر تیم ها انتخاب و وارد تیم ملی دانش آموزی خواهند شد.

وی با اشاره به دو تیم خارجی در این مسابقات اعلام کرد: دو تیم منتخب دانش آموزی برزیل و عراق در سی و نهمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان دوره دوم متوسطه پسر سراسر کشور حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار