چاپ دوم کتاب بچه محل به اهتمام انتشارات بوی شهربهشت

خبرگزاری پانا: سری دوم کتاب بچه محل درتیراژ 3هزار نسخه به اهتمام انتشارات بوی شهر بهشت منتشرشد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، سید مهدی جوادپوربا بیان این که بچه محل داستانی تصویری از وقایعی است که در یکی ازمحلات مشهد برای گروهی از نوجوانان پیش می آید گفت: این کتاب با موضوع داستان های اجتماعی برای گروه سنی (ج) آماده شده است.

وی با اشاره به این که کتاب مذکور درچاپ نخست به تیراژ 5 هزار نسخه منتشر شده است تصریح کرد: به دلیل استقبال شهروندان از این کتاب، انتشارات بوی شهر بهشت تصمیم به تجدید چاپ آن گرفت.

جوادپور قیمت چاپ جدید این کتاب را 35 هزار ریال اعلام کرد و اظهار کرد: نویسندگی این کتاب را اعظم عامل نیک و سمیه حسینی برعهده داشته اند.

مسوول انتشارات بوی شهربهشت ضمن یادآوری این که مدارس و ناشران می توانند این کتاب را با تخفیف از انتشارات دریافت کنند افزود: علاقه مندان می توانند از طریق شماره پیامک 30008332 در رابطه با خرید محصولات انتشارات اقدام کنند.

جوادپور در بخش دیگری از سخنانش به انتشار کتاب رنگ آمیزی خورشید هشتم اشاره کرد و گفت: این کتاب به تهیه کنندگی فاطمه سعیدی زاده و با تصویرگری مهدی اشکذری در 14 صفحه برای کودکان رده سنی (الف) و (ب) آماده شده است.

وی محور موضوعی این کتاب را آشنایی کودکان با امام رضا(ع) دانست و افزود: این کتاب در شمارگان 1 هزارنسخه و با قیمت 25 هزار ریال در قالب رنگ آمیزی کودکان عرضه شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار