مدیرکل پست خراسان شمالی:

برنامه های گرامیداشت 17 مهر روز جهانی پست اعلام کرد

خبرگزاری پانا: مدیرکل پست خراسان شمالی با عنایت به فرارسیدن 17 مهر روز جهانی پست از اجرای برنامه های ویژه در سطح استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا کاملی عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن 17 مهرماه روز جهانی پست همانند سنوات گذشته بمنظور اجرای هرچه با شکوهتر این مراسم کلیه برنامه ها در سطح استان از تاریخ 12 لغایت 18 مهرماه به مدت یک هفته و با تأکید و محوریت روز جهانی پست برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل ضمن حضور در 10 دبیرستان در سطح استان تا 17 مهرماه در خصوص آشنایی دانش آموزان با اهداف ، وظایف پست و سرویس های پستی ، تشریح و تبیین جایگاه پست در سطح استان سخنرانی و اطلاع رسانی خواهند نمود .

کاملی تصریح کرد: دیدار با مسئولان و مقامات استانی ، ائمه جمعه ، حرکت وسایل نقلیه موتوری بصورت کارناوال در سطح شهر، تقدیر از همکاران بسیجی ، بازنشستگان ، کارمندان نمونه ، هنرمندان و ورزشکاران موفق همکار، برپایی نمایشگاه تمبر ، برگزاری جلسه مطبوعاتی ، اجرای مسابقات ورزشی بین کارکنان و انجام تبلیغات محیطی و ... از مهمترین برنامه های گرامیداشت 17 مهر روز جهانی پست در استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار