رییس مجلس دانش‌آموزی لرستان:

دهه فجر کلید گشایش درهای پیروزی به روی ملت است

خرم آباد (پانا) - رییس مجلس دانش‌آموزی استان لرستان عنوان کرد بهمن ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاندند، دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر کلید گشایش درهای پیروزی به روی ملت است

فاطمه پیری، رییس مجلس دانش آموزی لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی با تیکه بر ازخودگذشتگی و شهامت و اراده پولادین ملت ایران شکل گرفت.

وی افزود: مردمانی در این انقلاب نقش داشتند که با بهره‌گیری از نهضت عاشورا و برای تحقق آرمان هایشان با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشتند و لحظه ای عقب ننشستند.

پیری خاطرنشان کرد: راهپیمایی بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده عزم عمومی ملت ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ای از اقتدار نظامی و توانایی‌های تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می‌کند.

رییس مجلس دانش آموزی لرستان در پایان گفت: از تک تک شما مردم شریف بخصوص دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در این روز مبارک دعوت می کنیم در این روز حماسی حضور داشته باشید.

دانش آموز خبرنگار:سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار