آخرین وضعیت فوتبالیست‌های ایران زیر آوار زلزله ترکیه؛ برای ورزشکاران کشورمان‌مان دعا کنید

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت اگر خبری از ملی پوشان نرسد به عنوان متولی ورزش جانبازان و معلولین نماینده‌ای از سوی فدراسیون و انجمن فوتبال به ترکیه اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت فوتبالیست‌های ایران زیر آوار زلزله ترکیه؛ برای ورزشکاران کشورمان‌مان دعا کنید

سید محمد شروین اسبقیان در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان قطع عضو فوتبال کشورمان پس از زلزله ترکیه اظهار داشت: از دیروز ظهر به بعد تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هنوز خبر جدیدی به دست ما نرسیده است. همچنان با سرپرست تیم ملی پوشان در ارتباط هستیم و در آخرین صحبتی که با او داشتیم شرایط را بحرانی برای ما عنوان کرده است. ما منتظر هستیم تا اخبار جدیدی به دست ما برسد.

وی افزود: مرتبا با فدراسیون ترکیه هم از طریق ایمیل در ارتباط هستیم آن‌ها هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا اخبار جدید به دست ما برسد نماینده فدراسیون ترکیه در محل حادثه حضور دارد و همچنان منتظر هستیم.

اسبقیان در خصوص دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری وضعیت این ورزشکاران گفت: بعد از دستور وزیر ورزش به فدراسیون جانبازان و معلولین و روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان با تمام تلاش در حال پیگیری مسئله هستیم. روابط بین الملل وزارت ورزش هم از طریق وزارت امورخارجه کشورمان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. امیدواریم هرچه زودتر خبری را دریافت کنیم تا خانواده‌های این ورزشکاران را از نگرانی دور کنیم و از خدا متعال خواستاریم تا این ملی پوشان عزیز در سلامت باشند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پاسخ به این سوال که آیا نماینده ای برای پیگیری این موضوع به ترکیه اعزام خواهد کرد یا خیر گفت: قطعا تدابیر لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم امروز یا فردا خبری از این ملی پوشان به دست ما برسد اما اگر خبری به دست ما نرسد به عنوان متولی ورزش جانبازان و معلولین بیشتر ورود خواهیم کرد و نماینده ای از سوی فدراسیون و انجمن فوتبال به ترکیه اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از ملت قهرمان و ولایت مدار و مسلمان ایران می‌خواهم ملی پوشان قطع عضو فوتبال کشورمان را دعا کنند تا اتفاقی برای آنها نیافتاده باشد و در سلامت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار