بهره برداری از۵طرح آموزشی وتربیتی در دهه فجر

افزایش ۲۸۲۸ مترمربعی سرانه آموزشی و پرورشی خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت در پنجمین روز از دهه فجر۵طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی در سه شهرستان سرایان، بشرویه و درمیان با حضور مسولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۸۲۸ مترمربعی سرانه آموزشی و پرورشی خراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد با تایید بیان این خبر ادامه داد: با حضور استاندار خراسان جنوبی، دبستان۱۲ کلاسه برکت سرایان در زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ متر و زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع افتتاح شد.

وی، با بیان این که برای احداث و تجهیز این طرح آموزشی و پرورشی مبلغ ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، عنوان کرد: مبلغ ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون آن از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان و مابقی از سوی بنیاد برکت تأمین و هزینه شده است.

مدیر کل آموزش و پرر خراسان جنوبی، با اشاره به افتتاح دبستان ۲ کلاسه روستای آویجان شهرستان درمیان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، خاطر نشان کرد: این دبستان با زیربنای ۱۱۳ مترمربع و اعتبار ۹۴۰ میلیون تومان با مشارکت خیر نیکوکار، خانم رمضانی احداث شده که سهم خیر در این طرح ۱۵۰ میلیون تومان است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی از افتتاح دبستان دو کلاسه حاج علی اکبر حسینی نژاد محبتی با زیربنای ۱۱۰ متر، تکمیل نمازخانه و سالن چند منظوره یاس نبی با زیربنای ۱۰۵ مترمربع در شهرستان بشرویه خبر داد و اذعان کرد: به منظور ساخت، تکمیل و تجهیر این ۳ طرح، مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین نیکوکار هزینه شده است.

به گفته موسوی نژاد با افتتاح این ۵ پروژه آموزشی، پرورشی و تربیتی، ۴۸۵ دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی این ۳ شهرستان از مزایای آن برخوردار شدند و ۲هزار و ۸۲۸ متر مربع به فضاهای آموزشی، پرورشی و تربیتی استاندارد استان اضافه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار