بانوان ورزشکار روستایی در جشنواره فرهنگی، ورزشی روستایی بوشهر درخشیدند

بوشهر(پانا) - مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بوشهر گفت بانوان ورزشکار روستاهای شهرستان بوشهر در 6 رشته ورزشی درخشیدند و با کسب مقام های اول در هر یک از رشته‌ها به مرحله استانی را یافتند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بانوان ورزشکار روستایی در جشنواره فرهنگی، ورزشی روستایی بوشهر درخشیدند

عبدالحسین صادقی در گفت‌وگو با پانا گفت: یکی از شیوه های تربیتی و آموزشی و کسب مهارت‌های ورزشی، برگزاری جشنواره ها و مسابقه‌های ورزشی است.

صادقی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار، مسئولان استان و شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و بخشدار چغادک، معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، مشاور ورزش و جوانان شهرستان، دهیاری ها و اعضای شورای اسلامی روستاها و قشرهای مختلف مردم در روستای هلیله بخش مرکزی برگزار شد.

در این جشنواره، بانوان ورزشکار روستاهای شهرستان در 6 رشته ورزشی در زمین چمن ورزشی روستای هلیله بازی کردند.

صادقی تصریح کرد: در رشته یه قل و دوقل معصومه زارع از روستای محرزی، در رشته دال پلان فاطمه مظفرپور از روستای آبطویل، در رشته الختر فائزه مشیری از روستای دویره، در رشته دوزبازی مهرسا میرزایی از روستای محرزی، در رشته هفت سنگ مهارتی زهرا فلاح پور از روستای دویره، در رشته گانیه فاطمه پژمان و فاطمه فریدونی و سارا پژمان از روستای چاهکوتاه با کسب مقام اول توانستند به مرحله استانی راه یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار