مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

آب‌های معدنی اردبیل آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

اردبیل(پانا) - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از آمادگی این شرکت به منظور واگذاری طرح‌های شناسایی شده در حوزه آب‌های معدنی و...جهت توسعه گردشگری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آب‌های معدنی اردبیل آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

علی حیدری اناری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: سدها، تاسیسات آبی و آب‌های معدنی استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری هستند و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی دارد این ظرفیت‌های کم‌نظیر را برای اشتغال‌زایی با راهکار‌های بسیار مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه گردشگری آبی در منابع و تاسیسات آبی استان بیان کرد: یکی از راه‌های توسعه گردشگری در استان توجه به ظرفیت بالای منابع آب در استان است و راه برای سرمایه‌گذاری در این بخش هموار شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی با هدف جهش تولید و ایجاد اشتغال در این استان توسعه می‌یابد، افزود: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی که در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق ۲ وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.

حیدری اناری گفت: بخش آب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم‌نظیری است و با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی این بخش، می‌توان شاهد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال آفرینی در این بخش بود.

وی اظهار کرد: اعضای کارگروه سرمایه‌گذاری و واگذاری تصدی‌گری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با هدف حمایت از تولید، اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های شرکت در تاسیسات آبی، از نزدیک تمام ابنیه آبی در حال بهره‌برداری را بازدید می‌نمایند تا اموال و اراضی مازاد در اختیار را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه آب‌درمانی‌های استان با واگذاری تصدی‌گری به بخش خصوصی رونق می‌گیرد، افزود: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل دنبال واگذاری آب‌های گرم معدنی به افراد دارای صلاحیت است تا زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان فراهم شود.

گفتنی است در استان اردبیل ۱۰ سد بزرگ و ۴۲ سد کوچک احداث شده است که در بیشتر آن‌ها زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری آبی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار