آیت‌الله رئیسی در جمع زلزله‌زدگان خوی:

دولت همه توان خود را برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده به‌کار خواهد گرفت

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری با تاکید بر بسیج امکانات برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات مناطق زلزله‌زده خوی اظهار داشت‌ دولت همه توان خود را در این زمینه به‌کار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد آرامش هر چه سریع تر به منطقه برگردد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت همه توان خود را برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده به‌کار خواهد گرفت

‌آیت‌الله‌ سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در جریان سفر به شهرستان خوی، در جمع مردم زلزله‌زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر شهر خوی گفت: امروز برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری مسائل، در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام.

رئیس‌جمهوری با اشاره به سفر معاون اول و وزیر کشور به منطقه گفت: مسئولین گزارش‌های خود را ارائه کردند، اما احساس بنده این بود که باید خودم بیایم و از نزدیک وضعیت و شرایط را ببینم.

رئیسی با تاکید بر بسیج امکانات برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات منطقه اظهار داشت: دولت همه توان خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد آرامش هر چه سریع تر به منطقه برگردد، البته مردم منطقه هم باید با هوشیاری اجازه ندهند فضای شایعات، اسباب نگرانی‌شان را فراهم کند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه مردم منطقه همواره همراه با انقلاب و نظام بوده‌اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، کمک و یاری به آن‌ها را وظیفه دولت و مسئولان دانست.

‌رئیسی در جمع مردم روستای زلزله‌زده بدلان:

انسجام و همدلی مردم خوی بسیار به روند امدادرسانی کمک کرده است/ گزارش و پیشنهادات استاندار درباره اعطای تسهیلات به مردم در اولین جلسه دولت بررسی خواهد شد

‌آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، با حضور در روستای بدلان که در منطقه‌ای صعب‌العبور واقع شده است، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و روند امدادرسانی، در جمع اهالی این روستا گفت: جا دارد از همه دست‌اندرکاران امدادرسانی و مسئولان استان که از اولین ساعات وقوع زلزله مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، قدردانی کنم.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اتمام مراحل امدادرسانی‌های اضطراری و اسکان موقت زلزله‌زدگان اظهار داشت: امروز هم در مرکز شهرستان و هم در این روستا و بخش‌های دیگر دیدیم که مصالح تامین شده و ماشین‌آلات لازم برای آغاز بازسازی نیز در منطقه مستقر و عملیات آواربرداری آغاز شده است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه استاندار آذربایجان غربی در اولین جلسه دولت پس از این بازدید گزارش مفصلی از وضعیت ارائه خواهد کرد، افزود: آقای استاندار پیشنهادات خوبی در زمینه روند بازسازی و اعطای تسهیلات به مردم دارند که در این جلسه بررسی و تصویب خواهند شد تا با توجه به برودت هوا، مردم هر چه سریع‌تر بتوانند منازل خود را بازسازی کرده و از چادرها و شرایط اسکان موقت به خانه‌های خود بازگردند و وضعیت در منطقه عادی شود.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: وقوع حوادث و بروز بحران‌هایی مثل زلزله ناگزیر و غیرقابل پیشگیری است، اما این همت، کمک و همراهی مردم است که پس از وقوع یک بحران می‌تواند به مدیریت آن کمک کند و انسجام و همدلی مردم خوی بسیار به روند امدادرسانی کمک کرده است.

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه زلزله‌زدگان یقین بدانند دولت با همه توان کنار آن‌هاست تا مشکلات ‌و آلام آنان کاهش یابد، خاطرنشان کرد: با همت مسئولان و دست‌اندرکاران امدادرسانی و همراهی مردم روند بازسازی مناطق زلزله‌زده در مدت کوتاهی به انجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار