در مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز صورت گرفت؛

هدیه ویژه مقام معظم رهبری به دانش‌آموز دختر روشندل

تهران (پانا) - مقام معظم رهبری در جشن تکلیف دختران دانش‌آموز که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد به دختر روشندل شرکت کننده در این جشن، انگشتر عقیق خود را هدیه دادند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هدیه ویژه مقام معظم رهبری به دانش‌آموز دختر روشندل

در مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری به دختر روشندل جشن فرشته‌ها انگشتر عقیق خود را هدیه دادند.

محبوبه طاهری، آموزگار و معلم پرورشی کودکان استثنایی شهرستان‌های تهران گفت: امسال برای نخستین بار از کودکان استثنایی 9 ساله دعوت شد تا در بیت رهبری برای جشن تکلیف حضور پیدا کنند.

وی افزود: 20 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در این مراسم شرکت داشتند که ستاره رفیع، دانش‌آموز نابینا نیز در این مراسم حضور داشته است.

طاهری با بیان اینکه کودکان دعوت‌شده به این جشن، توانایی‌هایی همچون حفظ قرآن و شعرخوانی داشتند، افزود: کوثر با اینکه ناشنوا بود در حضور رهبر شعرخوانی کرد که باعث تعجب و توجه حضار شد. ستاره نیز با سن بسیار کم به دلیل حفظ قرآن به این مراسم دعوت شد.

ستاره رفیع، دانش‌آموز ۹ ساله روشندل از شهر ری گفت: وقتی از مدرسه با مادرم تماس گرفتند و فهمیدم من برای دیدار با حضرت آقا دعوت شدم، ابتدا شوکه شدم و استرس به من دست داد اما پیش از این خیلی علاقه‌مند بودم آقا را از نزدیک ملاقات کنم به خاطر همین از پدر و مادرم خواستم تا اجازه دهند به دیدار رهبر بروم.

او ادامه داد:من یک خواهر و برادر دارم و به قرآن بسیار علاقه‌مندم. وقتی می‌فهمیدم خانواده‌ام قرآن می‌خوانند تصمیم گرفتم آن را حفظ کنم؛ البته تاکنون توانستم۱۰سوره کوچک قرآن را حفظ کنم.

وی افزود:من ابتدا فکر می‌کردم دیدار با رهبر بسیار سخت است اما وقتی به بیت رفتم فهمیدم ایشان بسیار مهربان هستند. من از ته دلم می‌خواستم ایشان را از نزدیک ببینم اما اجازه ندادند به همین علت بسیار ناراحت شدم.

رفیع گفت: خانمی در بیت رهبری حضور داشت و از قضیه من باخبر شد به همین علت مرا پیش ایشان برد. وقتی من آقا را ملاقات کردم بسیار خوشحال شدم و تصمیم گرفتم از ایشان یک یادگاری داشته باشم و او به من انگشترش را هدیه داد.

او افزود: من از دیدار با آقا خیلی خوشحالم و از احساساتم نمی‌توانم بگویم؛ من در پایان جشن تکلیف به رهبر گفتم باباجون روزت مبارک.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار