واکنش وزارت امور خارجه به اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در دیدارش با نتانیاهو

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت فرانسه به‌جای ابراز نگرانی‌های تصنعی از فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران که کاملا تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است، جهان را از نحوه دستیابی تروریسم دولتی صهیونیستی به سلاح هسته‌ای آگاه کند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش وزارت امور خارجه به اظهارات رئیس‌جمهوری فرانسه در دیدارش با نتانیاهو

به گزارش وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در واکنش به تکرار مواضع غیرسازنده برخی مقامات فرانسه اظهار کرد: نفس ملاقات با نخست‌وزیر رژیمی که جهان آن را مظهر پدیده شوم تروریسم سازمان یافته، خشونت، کشتار و آوارگی زنان و کودکان مظلوم در غرب آسیا و از جمله فلسطین می‌داند، سزاوار سرزنش و تقبیح است.

وی افزود: رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جا دارد طرف فرانسوی به‌جای ابراز نگرانی‌های تصنعی از فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران که کاملا تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است، جهان را از نحوه دستیابی تروریسم دولتی صهیونیستی به سلاح هسته‌ای آگاه کند.

وی به مقامات فرانسه توصیه کرد که با اصلاح رویکرد ناصواب جاری و بازگشت به اصل احترام متقابل، روابط دوجانبه را بیش از این متحمل خسارت نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار