اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان شهریار

شهریار(پانا) - دانش‌آموزان شهریاری، با هدف درک و آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از سرزمین‌های نور، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان شهریار

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار، کاروانی از دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان شهریار با هدف بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور درسالهای دفاع مقدس، درقالب اردوی راهیان نور، با بدرقه مسئولین شهرستان شهریار، عازم سرزمین های نور شدند.

محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم بدرقه دانش آموزان شهریاری به قدمگاه شهدا، اردوی راهیان نور را فرصتی برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و زندگی و منش شهدا معرفی کرد.

وی در سخنان خود شهدا را سرمایه های ابدی استقلال و آزادی میهن اسلامی دانست و گفت: شهادت طلبی و روحیه ایثار جوانان ما در سال‌های ابتدای انقلاب اسلامی و در دورانی که تمام کفر به مقابله با تمام اخلاص صف آرایی کرده بود، سرمایه ای است که تا ابد چشم بدخواهان به این آب و خاک را کور خواهد کرد.

نوروزی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی است که دانش آموزان ما به خاکی قدم گذارند که بر هر وجب آن خون پاک فرزندی از دامان انقلاب ریخته شده و همان خلوص، امروز ضامن پیشرفت و توسعه ما در برابر تمام تحریم ها و فشارهای دشمن است و امیدوارم دانش آموزانی که بر آن سرزمین مقدس وارد می شوند، بتوانند از این فرصت نهایت بهره را ببرند و با معرفت حاصل از آن، آگاه تر و هوشیارتر از گذشته برای رشد و تعالی کشور خود بکوشند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار پس از بدرقه دانش آموزان در سایه قرآن، برای همه مسافران سرزمین های نور آرزوی سلامتی و سفری ایمن کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار