بدرقه دانش‌آموزان دختر منطقه 19 تهران به جشن عبادت در محضر مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - طی مراسمی دانش‌آموزان دختر پایه سوم منطقه 19 تهران برای شرکت در جشن عبادت در محضر مقام معظم رهبری بدرقه شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بدرقه دانش‌آموزان دختر منطقه 19 تهران به جشن عبادت در محضر مقام معظم رهبری

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران در این مراسم که با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد، عنوان کرد شما دختران عزیز، پس از رسیدن به سن تکلیف، عهده دار مسئولیت های جدیدی در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی می شوید.

حبیب اله قربانی مهر، در این نشست صمیمانه؛ با زبان و کلام ساده خطاب به دانش آموزان گفت: بسیار خرسند و مفتخرم که امروز در جمع شما نوگلان و دختران عزیزم هستم.

قربانی مهر، با بیان اینکه حجاب و پوشش چادر بسیار زیبا و برازنده شما دختران است؛ افزود: به دو دلیل، امروز، روز بسیار مهم و خاطره انگیزی برای شما است؛ اول اینکه به سن تکلیف رسیده و به جشن عبادت خدای مهربان دعوت شده اید.

وی ادامه داد: دلیل دوم این است که امروز مراسم جشن عبادت و تکلیف شما در محضر مقام معظم رهبری برگزار می شود. این اتفاق مبارک و بزرگی است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ اضافه کرد: به حرف های رهبری خوب گوش دهید، به رهنمودها و راهنمایی های ایشان خوب گوش دهید تا در مسیر تحصیل و زندگی، آگاه و هوشیار و ایمن از حوادث و توطئه های نااهلان، روزگار و آینده خوبی هم برای خود و هم برای جامعه و کشور عزیزمان رقم بزنید.

قربانی مهر خاطرنشان کرد: شما دختران عزیز، پس از رسیدن به سن تکلیف، عهده دار مسئولیت های جدیدی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی خواهید شد. با دقت وظایف خود را بشناسید و به آنها عمل کنید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه اعمال دینی واجب، نماز اول وقت و حجاب را جدی بگیرید؛ گفت: در کنار یاد خداوند، همواره شهدا را یاد کنید. وصیت نامه شهدا را بخوانید تا بدانید چه خواسته ای از ما دارند؟

وی در پایان تصریح کرد: قدر پدر، مادر، معلم، مدیر و مسئولان مدرسه را بدانید و برای جبران زحماتشان، به حرف ها و خواسته هایشان احترام بگذارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار