فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ارتش در خودکفایی تجهیزاتی به بلوغ رسیده است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت طراحی و ساخت هواپیمای شکاری و انواع پهپاد‌ها و توان اداره صحنه نبرد با راهبردی مشترک توسط فرماندهی کنترل متمرکز در بستر اعتماد به شعار «ما می‌توانیم» به وجود آمده است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نیروی هوایی ارتش در خودکفایی تجهیزاتی به بلوغ رسیده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: روزآمدی انواع هواپیما‌های بدون سرنشین و با سرنشین بیانگر آن است که نیروی هوایی پس از جنگ تولد دوباره‌ای یافت و در خودکفایی تجهیزاتی به بلوغ رسیده است.

امیر سرتیپ حمید واحدی گفت: طراحی و ساخت هواپیمای شکاری و انواع پهپاد‌ها و توان اداره صحنه نبرد با راهبرد مشترک و فرماندهی کنترل متمرکز ، در بستر اعتماد به شعار «ما می‌توانیم» به وجود آمده است.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به شرکت موثر این نیرو در رزمایش‌های تک نیرویی و مشترک و ایفای نقش حیاتی به عنوان نقش بازدارنده در چرخه نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: علاوه بر این حضور نیروی هوایی در حوادث طبیعی از مصدایق شعار ارتش فدای ملت است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره کارنامه درخشان نیروی هوایی در پشتیبانی از جبهه مقاومت اضافه کرد: در این رابطه به سخنی از سردار شهید سلیمانی اشاره کرد که فرمود حماسه خلبانان کمتر از مدافعان زمینی نبود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که تمدن بزرگ اسلامی در حال شکل‌گیری است یاد آور شد: دشمنان همه ابزار‌های خود را به کار بسته‌اند و با جنگ ترکیبی به دنبال انحراف مردم ایران از مسیر پیشرفت است.

امیر سرتیپ واحدی در خصوص نقش نیروی هوایی ارتش در انقلاب اسلامی نیز گفت: دهه فجر مقارن با بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی است. آن اقدام آگاهانه تصمیم یک گروه خاص نبود؛ چرا که در حوادث انقلاب و جنگ تحمیلی شاهد حضور غیرتمندانه نیروی هوایی در صف اول دفاع در برابر دشمن بودیم؛ به گونه‌ای که کارشناسان خارجی گفتند خلبانان نیروی هوایی اجازه ندادند موتور هواپیما‌های رژیم بعث عراق خُنک شود که اولین پاسخ را دادند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی در حرکت عظیم اربعین حسینی برگ زرینی در کارنامه نهاجاست.

امیر سرتیپ واحدی در پایان خطاب به جوانان بیان کرد: اگر دیروز با انقلاب اسلامی، حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد. امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن‌ساز شما جوانان هستید و باید خود را برای زمینه‌سازی حضرت ولی‌عصر(عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار