زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه طنین انداز شد

کرمانشاه(پانا)آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش و مسوولین ارشد استانی صبح چهارشنبه در مدرسه ستایش ناحیه 3 کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس کرمانشاه طنین انداز شد

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت:همه ساله مراسم زنگ انقلاب روز دوازدهم بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود. معمولا ویژه برنامه‌های ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با به زمین نشستن هواپیمای ایشان در فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود. ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، هواپیمای حامل امام امت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و فراق ۱۵ ساله مردم و امام پایان یافت.

او ادامه داد: همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمده است.

این مقام مسؤل خاطر نشان کرد؛ نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور وظیفه خطیری برعهده دارند و برای حرکت به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی، چشم امید جامعه به نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اظهار کرد: وسعت فضاهای ورزشی مدارس استان در سال ۱۳۵۷ را نیز سه هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: اکنون ۱۰۴ هزار مترمربع فضای ورزشی در مدارس داریم، یعنی تنها سه درصد سالن‌ها و اماکن ورزشی ما مربوط به قبل از انقلاب است و ۹۷ درصد این فضاها در دوران پس از انقلاب ساخته شده است.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش باید در مسیر اسلام حرکت کند، سکان انقلاب اسلامی امروز در دست رهبر فرزانه است و دانش آموزان و مردم همراه با این انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار