زنگ انقلاب در مدارس سراسر هرمزگان طنین‌انداز شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مسئولین استانی و شهرستان و همزمان با ورود معمار کبیر انقلاب به کشور، آئین نمادین زنگ انقلاب در مدارس استان هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس سراسر هرمزگان طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر کشور،آئین نمادین استانی زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد شهیده فاطمه نیک ناحیه دو بندرعباس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی طنین انداز شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: خروش ملت ایران در ۲۲ بهمن، به جهانیان نشان خواهد داد که مردم از انقلاب خود همانند 44 سال گذشته دفاع خواهند کرد و پایه‌های نظام اسلامی در این روز با حضور مردم مستحکم تر می‌شود.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که دشمن دنبال می کند، به انحراف کشاندن انقلاب و اهداف نظام است از همین رو دشمن به دنبال فریبکاری و هدف قرار دادن افکار جوان‌ها است، اما از بین بردن ریشه‌های عمیق اسلامی و گسست نسل‌ها امکان پذیر نیست.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور به ویژه در خصوص فناوری، نانو، انرژی هسته‌ای و فضا، سرانه آموزشی، برق رسانی به روستا‌ها، بهره مندی مردم از آب آشامیدنی سالم، راه و زیر ساخت‌ها باید اطلاع‌رسانی شود.

محمد قویدل، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد، همدلی و توکل برخدا بود، اظهار کرد: دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ دهه فجر انقلاب اسلامی روزهای تاریخ سازی بود که ملت به پاخاسته ایران آن را با شهامت و شجاعت رقم زدند که روزهایی ماندگار، زرین و به یاد ماندنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.

وی افزود: کارهای بزرگی بعد از انقلاب در کشور صورت گرفته است که افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان در دوره ابتدایی یکی از همین دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

به گفته قویدل، در دهه فجر بیش از ۹۰۰ کلاس درس به بهره برداری می‌رسد و بیست و سومین منطقه آموزش و پرورش استان هم در بخش لیردف شهرستان جاسک افتتاح می‌شود.

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار معلمان و دانش آموزان از دولت، داشتن فضای ایمن و مناسب و برای فراگیری علم و فعالیت تربیتی است.

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: یکی از دغدغه های مدارس پرداخت هزینه های آب، برق و گاز بود که با تصویب مجلس شورای اسلامی، این خدمات مهم نباید به خاطر بدهی مدارس قطع شود.

به گفته مرادی، مبلغ ۹۰ هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه بندی معلمان در مجلس به تصویب اکثریت نمایندگان رسیده است و وزارت آموزش و پرورش باید در اجرای این طرح و پرداخت آن به فرهنگیان تعجیل داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار