حسینی در جمع خبرنگاران:

برخی به دنبال فتنه‌انگیزی هستند تا به اختلاف بین مجلس و دولت دامن بزنند

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری احتمال طرح سوال از رییس جمهوری در مجلس را تکذیب کرد و گفت برخی به دنبال فتنه‌انگیزی هستند تا به اختلاف بین مجلس و دولت دامن بزنند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برخی به دنبال فتنه‌انگیزی هستند تا به اختلاف بین مجلس و دولت دامن بزنند

محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل میان دولت و مجلس، اظهار کرد: در هفته اخیر استیضاح وزیر بهداشت را داشتیم که در ابتدا تعداد امضاهای آن قابل‌توجه بود، ولی با گفت‌وگویی که با نمایندگان انجام شد تعداد کاهش پیدا کرد و در نهایت استیضاح منتفی شد، اما وزیر هم توضیحاتی را در کمیسیون به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: همچنین سوالاتی از وزیر نفت و وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح بود که در آن‌ها هم سوال‌کننده قانع شد؛ این اقناع شدن بیانگر این است که اگر وزرا پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهند نمایندگان هم می‌پذیرند.

حسینی در واکنش به اخباری مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهوری، گفت: امروز خبری در برخی روزنامه‌ها تیتر شده و هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است. از جمله برخی خبرگزاری‌ها که در ایام اغتشاشات فعالیت داشتند و به نوعی آتش‌بیار معرکه بودند الان هم دنبال فتنه‌انگیزی جدیدی هستند تا اختلاف بین مجلس و دولت را دامن بزنند و تلقی شود که اختلاف وجود دارد در حالی که تعامل سازنده است. این خبر هم این بوده که بحث سوال از رئیس جمهوری در مجلس مطرح شده که براساس اصل ۸۸ قانون اساسی حداقل یک‌چهارم نمایندگان باید این تقاضا را داشته باشند. ما در سال گذشته یک مورد داشتیم و آن هم منتفی شده است و مورد دیگری نداشتیم.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری تاکید کرد: اینکه یک پایگاه خبری یا یک خبرگزاری بنویسد که احتمالا یکی از نمایندگان درصدد جمع‌آوری امضاء هستند، جای تعجب دارد و حسن نیتی در این رفتارها نمی‌بینیم امیدواریم که این رفتارها را اصلاح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار