مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران:

معلمان باید در قالب جهاد تبیین، انقلاب را به دانش‌آموزان معرفی کنند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران عنوان کرد معلمان باید در قالب جهاد تبیین، انقلاب را به دانش‌آموزان معرفی کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان باید در قالب جهاد تبیین، انقلاب را به دانش‌آموزان معرفی کنند

حبیب اله قربانی مهر، در مراسم جشن پیروزی انقلاب که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان، مدیران و معاونین در کانون فرهنگی تربیتی آفتاب برگزار شد و معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیر کانون فرهنگی تربیتی آفتاب نیز حضور داشت، گفت: دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا مردم پرشور و با نشاط در برنامه ها و جشن‌های فجر حاضر شده و به کوری چشم دشمنان ایران، از این فرصت برای تقویت نظام، انقلاب و کشور استفاده کنند.

قربانی مهر، بیان کرد: پیشرفت‌های کشور و دانش آموزان در تمام زمینه ها مرهون تلاش‌های دلسوزانه فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه ما قدردان زحمات فرهنگیان و معلمان هستیم؛ گفت: امروز معلمان نقش حساسی در آگاه سازی دانش آموزان نسبت به تحولات جامعه دارند، معلمان نقش مهمی در تفسیر و توجیه چیستی و چرایی انقلاب دارند، دانش آموزان ما با خیلی از واژه های انقلابی و اتفاقات گذشته بیگانه اند، معلمان باید در قالب جهاد تبیین، انقلاب را به دانش آموزان معرفی کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در حاشیه این جشن ضمن بازدید از مجموعه تفریحی و ورزشی آفتاب و ضرورت توجه به نیازهای هیجانی ورزشی و انگیزشی دانش آموزان گفت: خانه نشینی دانش آموزان در ایام کرونا و وجود آسیب ها ناخواسته ای مثل آسیب های روحی و روانی از جمله مواردی است که منتج شد که مراکز ورزشی و بازی های الکترونیکی در مجموعه کانون آفتاب راه اندازی شود.

قربانی مهر افزود: توصیه می کنم همه همکاران با خانواده و دانش آموزان از این فضا استفاده کنند.

وی گفت: تلاش کردیم که دانش آموزان بی بضاعت نیز از این فرصت فراهم شده استفاده کنند، انشالله این فعالیت ها و برنامه ها سبب شود تحول و اقدامات موثری در سطوح مختلف آموزش و پرورش منطقه رخ دهد و بتوانیم در راستای آرمان های امام راحل و مطالبات مقام معظم رهبری گام برداریم و شاهد حضور در صحنه همه فرهنگیان و دانش آموزان مثل گذشته در مراسمات ملی و فرهنگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار