مدیر دبستان امام حسین (۲) شهرستان ملارد:

روز ولادت مولود کعبه روز یادآوری الگوی مناسب زندگی پدرانه است

ملارد (پانا) - مدیر دبستان امام حسین(۲) ملارد، لزوم الگوبرداری از امام علی(ع) را مورد تاکید قرار داد و گفت روز ولادت مولود کعبه، روزی بسیار مهم محسوب می‌شود، چرا که یادآور الگوی مناسب زندگی پدرانه است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
روز ولادت مولود کعبه روز یادآوری الگوی مناسب زندگی پدرانه است

عباس مهدی‌‌زاده مدیر دبستان امام حسین(۲) ملارد، در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: « امیرالمؤمنین علی(ع) بهترین همسر برای دختر نبی و بهترین پدر برای فرزندانش بود. ایشان فرزندانی نیکو و نمونه تربیت کردند ، فرزندانی که هر کدام اسوه و الگویی والا برای همه مسلمانان هستند. امام علی(ع) پدر مهربانی برای یتیمان بود و شبانه برای آنان طعام می‌برد.»

وی در ادامه افزود: «زندگی و سیره حضرت علی(ع) به قدری آموزنده و جذاب است که هر شخص مسلمانی در جهان، او را تحسین کرده و الگوی خود قرار می‌دهد. بنابراین انتخاب روز تولد اولین امام ما شیعیان، به عنوان روز پدر، بی‌دلیل نبوده است. و در این روز، شایسته است که میلاد مولود کعبه را جشن بگیریم و حب امیرالمؤمنین را در دل‌هایمان بپروانیم و علی‌وار زندگی کنیم، علی‌وار کار کنیم، علی‌وار سخن بگوییم و علی‌وار بیندیشیم.»

مدیر دبستان امام حسین (۲) ملارد در پایان گفت: «وظیفه سنگینی که ما به عنوان یک معلم داریم این است که شخصیت والای حضرت علی(ع) را به دانش‌آموزان بشناسانیم و از آن‌ها بخواهیم که از پدران خود که علاوه‌ بر تلاش برای تأمین معاش زندگی، در تربیت و نشان دادن راه و رسم زندگی به فرزندان نیز نقش پررنگی دارند، تشکر و قدردانی کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار