رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان البرز:

رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی البرز حاکم است

کرج (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی این استان با محوریت تربیتی، فرهنگی، بصیرتی و نوآورانه حاکم شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد جهادی در طرح مدرسه کانون تربیتی البرز حاکم است

اسماعیل یاری شیرمرد، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: کارهای تربیتی، فرهنگی، بصیرتی و نوآورانه با همکاری اولیا، اهالی و مساجد هم جوار صورت می گیرد.

وی افزود: در این رویکرد کارهای جهادی و خدماتی همانند امداد و نجات، خدمات پزشکی و درمانی و کمک های مومنانه برای افراد نیازمند انجام می شود.

یاری شیرمرد اضافه کرد: آموزش های خیاطی، گلدوزی و مشاغل خانگی و مهارت آموزی، در این کانون ها توسط مربیانی که غالبا از اولیا و اهالی محله هستند برای محله در محل کانون یعنی مدرسه انجام می‌شود. همچنین کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان کم برخوردار توسط دانش آموزان، دانشجویان و معلمان بویژه اولیا اهالی محله در محل کانون که همان مدرسه است انجام می شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم، موفقیت ها، پیسرفت های تحصیلی، کاری و ورزشی اهالی محله در کانون تربیتی مدرسه با همکاری اولیا و مربیان مدرسه صورت می گیرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: حضور مشاوران و مدرسان آموزش خانواده جهادی در این کانون ها برای ارائه خدمات درمانگری و مشاوره ای خدمات مشاوره تحصیلی و شغلی به مراجعین برگزاری کارگاه های توانمندسازی اولیا در موضوعات مورد نیاز اهالی محله و مدرسه آموزش مدرسان، آموزش خانواده با روش های جدید و روزآمد برای برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد جهادی در مدارس، اعزام مشاوران و درمانگران، مشاور و روانشناس و کارشناسان خانواده به مدارس در راستای آموزش سرفصل(مسولیت پذیری و تعامل با فرزندان) سازمان یافته است.

وی راه انداری مرکز جامع ( راهنمایی و مشاوره و آموزش های تخصصی خانواده) پیوند استان وابسته به اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش اداره کل برای راهبری مراکز پیوند استان، راهبری سرویس های حمل ونقل دانش آموزی استان از دیگر فعالیت های این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار