بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان آسیب‌دیده قمر بنی‌هاشم و بررسی کیفیت خدمات در بیمارستان امام خمینی خوی

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در جریان سفر به مناطق زلزله زده خوی، در بیمارستان قمر بنی هاشم که در این حادثه، آسیب دیده است حضور یافت و همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) خوی به ویژه اورژانس بازدید و از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان آسیب‌دیده قمر بنی‌هاشم و بررسی کیفیت خدمات در بیمارستان امام خمینی خوی

به گزارش وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حاشیه این بازدید گفت: جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله خوی را تسلیت می‌گوییم. متاسفانه خسارات جدی به بیمارستان فرسوده قمر بنی هاشم خوی وارد شده است.

وی افزود: برای تامین امنیت، بیماران بستری این بیمارستان تخلیه و به سایر مراکز درمانی استان، منتقل شدند و دیشب در بازدیدی که از بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس داشتیم، تعدادی از بیماران بدحال این مرکز درمانی نیز در آنجا بستری بودند.

وزیر بهداشت همچنین در بازدید از بخش جدید اورژانس این بیمارستان، با پزشکان و پرستاران گفتگو و از بیماران، عیادت کرد.

عین اللهی خسارات وارد شده به این بیمارستان در بخش های مختلف و اتاق عمل را بررسی کرد و خواهان ارزیابی خسارات از سوی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت شد.

وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) خوی به ویژه اورژانس بازدید و از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت کرد.

وی در بازدید از اورژانس این بیمارستان که در آن چندنفر با مسمومیت مونوکسید کربن بستری بودند، بر لزوم تقویت تیم های بهداشتی در اطلاع رسانی و آموزش مردم مناطق زلزله زده جهت پیشگیری از خطرات این نوع مسمومیت، تاکید کرد.

عین اللهی همچنین از داروخانه این بیمارستان و موجودی داروهای آن بازدید و وضعیت داروها به ویژه سرم و آنتی بیوتیک در این مرکز را مناسب ارزیابی کرد.

وی در گفتگو با پرسنل این بیمارستان که با کمبود امکانات اقامتی از قبیل چادر روبرو بودند، در تماس با دکتر کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر پیگیر حل مشکلات آنها شد.

وزیر بهداشت از بیمارستان سیار ۵۲۳ ارتش که در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) خوی استقرار یافته است بازدید و از همکاری ارتش در این زمینه، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار