معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان؛

رکوردزنی سیستان وبلوچستان در جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت آثار بارگذاری شده استان در یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد، افزایش ١٨ برابری را تجربه کرد و بدین ترتیب رکوردزنی در این زمینه داشته است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رکوردزنی سیستان وبلوچستان در جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

رسول صفرزایی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در یازدهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد تعداد ۱۳۴۰ اثر از استان بارگزاری شده که این رقم به نسبت سال گذشته که ۷۳ اثر بوده، رشدی معادل ۱۸ برابر داشته که در میان استان های کشور بی نظیر بوده و رتبه اول را از آن استان کرده است.

وی این مشارکت فعال را نشانه پویایی همکاران ودانش آموزان دانست و افزود: با توجه به تعداد آثار بارگزاری شده جایگاه استان از رتبه ۳۲ به رتبه پنجم در سطح کشور ارتقا یافته است.

معاون آموزش ابتدایی این موفقیت بزرگ و بی نظیر را نتیجه تلاش های ارزنده همکاران خود در سراسر استان دانست و خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۳۴۰ اثر خواهران با ۱۲۰۰اثر مشارکت فعال تری به نسبت برادران که ۱۴۰ اثر ارائه کرده اند داشته اند.

لازم به ذکراست مجموع آثار شامل: تعداد ۱۱۹۷ اثر در دوره ابتدایی،۶۰ اثر مربوط به متوسطه اول و ۸۳ اثر در حوزه متوسطه‌ دوم است.

گفتنی است؛ آثار بارگزاری شده در قالب ۸۰۶ حلقه فیلم آموزشی، ۲۱۴ موشن گرافی ،۱۴۳ انیمیشن ،۶۹ محتوای صوتی و پادکست ، ۳۳مورد اپلیکیشن ، ۳۸بازی تعاملی ، ۹مورد تصویر سه بعدی ، ۸ مورد واقعیت مجازی و ۹ اثر در موضوع واقعیت افزوده ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار