با هدف بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی در توسعه فعالیت‌های تربیتی صورت می‌گیرد

اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - طرح سراسری کانون مدرسه با هدف توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری در تبریز و برخی شهرهای استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی

علی بینش اظهار کرد: طرح کانون مدرسه بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان کانون و وزارت آموزش و پرورش به منظور ایجاد فرصت‌های بهتر در اجرای فعالیت‌های تربیتی و پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی همزمان با سراسر کشور در تبریز و برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و اولیای تربیتی با مراکز کانون، فراهم آوردن زمینه‌های جذب اعضای جدید در مراکز کانون و ترغیب کودکان و نوجوانان به امر مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف این طرح است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان صورت می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه دانش آموزان مدارس ابتدایی در قالب این طرح با فعالیت‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری و ادبی آشنا می‌شوند تاکید کرد: طرح کانون مدرسه در هفت مرکز فرهنگی هنری کانون در تبریز و نیز در شهرهای بناب، عجبشیر، کلیبر، ورزقان و هشترود برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار