اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی لرستان:

‌فجر ایام بالندگی و پایداری ملت ایران است

خرم آباد (پانا) - اعضای هیات رئیسه دومین دوره مجلس دانش‌آموزی لرستان بیان کردند دهه فجر ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌باور ایران و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
‌فجر ایام بالندگی و پایداری ملت ایران است

فاطمه پیری، رئیس مجلس دانش‌آموزی لرستان عنوان کرد: دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باور و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم‌نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام امت، خمینی کبیر(ره) آن را هدایت و رهبری کرد.

سما هرسینی نائب ریس اول مجلس نیز گفت: دهه فجر، همان زمانیست که مردم با بصیرت ایران با بهره‌گیری از مکتب امام حسین به مبارزه با ظلم قیام کردند و بیدارگر قرن، بیدار کرد چشمان خفته را. حضور دانش آموزان و نقش آفرینی آنها نشان می‌دهد که نسل آینده ایران اسلامی همچنان پای ارزش های انقلاب چون کوهی استوار ایستاده است.

حنانه ظهوری خواه، نائب رییس دوم مجلس افزود: ما، مردم ایران، حکومت اسلامی و طلوع اسلام در کشورمان را از رشادت‌ها و بصیرت‌های مردم فرخنده‌ای داریم که شجاعانه و با دست خالی و پوچ اما قدرتمند حکومت طاغوت را در هم شکست و اسلام ناب محمدی را به کشور عزیزمان ایران هدیه کرد.

وی ادامه داد: نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران که اسلام در آن دوران به بار نشست یک دهه تاریخی بود که ما ایرانیان این دهه را تحت عنوان «دهه فجر» می‌شناسیم.

فاطمه یاراحمدی کارپرداز مجلس نیز بیان کرد: دهه فجر همان زمانیست که امام بزرگوار ما پس از سال‌ها فراغ و دوری از وطن در میان استقبال پرشور مردم عزیز ایران زمین پا به وطن گذاشتند پس از همان 15 سالی که به خاطر خروشیدن بر استبداد و طاغوت در دوری و انتظار به سر می‌بردند و اینک همان فجر پیروزیست و بهمنی که گل باران شده ست با حضور منجی میهن از تمام غبارها.

وی گفت: دشمن بداند همه مردم ایران بزرگ خصوصا دانش آموزان نقش آفرینی خود را در این دهه بیش از بیش نشان خواهند داد.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار