محمدرضا ویسکرمی:

تحرک جهت پویایی و نشاط دانش‌آموزان از مسائل حیاتی است

خرم‌آباد (پانا) - یک دانش‌آموز خبرنگار پانا اذعان‌کرد تحرک دانش‌آموزان بر مشارکت‌جویی جز با در اختیار داشتن امکانات حداقلی‌ امکان‌پذیر نیست.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تحرک جهت پویایی و نشاط دانش‌آموزان از مسائل حیاتی است

محمدرضا ویس‌کرمی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ضمن اشاره به حرکت های جهادی و انقلابی اظهار کرد: ما نوجوانان و جوانان با عشق و علاقه در عرصه های مختلف آموزش و پرورش مشتاق فعالیت هستیم.

ویس‌کرمی گفت: از طرفی نیاز به حمایت معنوی و مادی در بین ما احساس می‌شود، چرا که شور و شوق کار و فعالیت یک سوی مسئله است و در اختیار داشتن امکانات حداقلی سوی دیگر مسئله است تا به نتیجه رضایت‌بخش نزدیک شویم.

وی در ادامه گفت: داشتن امکانات جهت ارائه فعالیت های باکیفیت از ضروریات محسوب می‌شود و ما به وسایلی نظیر سیستم رایانه ای نسبتاً قوی و بودجه جهت تامین وسایل مورد نیاز خبرنگاری و فضای مجازی نیازمندیم.

مسئول روابط عمومی فضای مجازی و نماینده خبرنگاران با اشاره به توانمندی دانش آموزان خبرنگار گفت: با همت معلمین و مسئولان انقلابی و حامی و دلسوز ما به یاری خدا مشکلی نخواهیم داشت و کمبودها با همدلی و همکاری و درک متقابل مرتفع می‌شوند‌.

ویس‌کرمی افزود: ما دانش آموزان خبرنگار می‌دانیم آموزش و پرورش لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نباید هیچ کدام فدای دیگری شوند.

دانش آموز خبرنگار: محمد جودکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار