علی معلم دامغانی:

کمبود فرهنگ صحیح مقصر گرایش جوانان به شیطان پرستی است

علی معلم دامغانی با اشاره به این مطلب که مقصر گرایش جوانان به شیطان پرستی كمبود فرهنگ صحیح است؛ گفت: مسائلی مانند موسیقی زیرزمینی و گرایش جوانان به فرقه های انحرافی و شیطان پرستی كه این آقایان باید این فرهنگ های غرب را با فرهنگ صحیح رفع كنند نه با سلطه ، زیرا نتیجه عكس خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

علی معلم دامغانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا؛ با اشاره به مشکلات موسیقی کشور گفت: در حوزه موسیقی با مشكلاتی همراه هستیم كه البته به نظر می رسد با شناخت و تجربه ای که «مرادخانی» در این حوزه دارد ، بتواند به رفع مشكلات بپردازد و آینده خوبی را برای موسیقی كشور رقم بزند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات موسیقی به کمک صداو سیما احتیاج داریم ؛امروز موسیقی زیر زمینی جایگاهی را برای خود ایجاد کرده است ؛به همین دلیل بایدبخش هایی را در رادیو و تلویزیون فعال كرد ،‌كه موسیقی هایی كه از لحاظ فنی و هنری مناسب هستند ، قابلیت پخش داشته باشند.

معلم دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت وزیر ارشاد اشاره کردو گفت: با توجه به اینكه هنوز به طور رسمی كارهای وزارت فرهنگ و ارشاد آغاز نشده ، اما همه اهالی فرهنگ و هنر ، به دلیل شخصیت «جنتی» و برنامه هایی كه اعلام كرده بسیار امیدوار هستند ، البته كارهایی هم در خصوص سینما انجام شده مانند بازگشایی خانه سینما كه تعاملی بین سینماگران ایجاد كرد.

وی ادامه داد : تاكنون معاونان «جنتی» فعالیت های اندك و موثری داشتند كه اگر همینطور ادامه پیدا كند ، می توانیم در عرصه فرهنگ و هنر به نتایج مطلوبی برسیم و اهداف خود را پیش بینی كنیم.

رئیس فرهنگستان هنر تاکید کرد:مسائل مهم و كلی تری هم در حوزه فرهنگ وجود دارد كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یعنی «جنتی» و معاونان وی در قبال آن مسئول هستند. مسائلی مانند موسیقی زیرزمینی و گرایش جوانان به فرقه های انحرافی و شیطان پرستی كه این آقایان باید این فرهنگ های غرب را با فرهنگ صحیح رفع كنند نه با سلطه ، زیرا نتیجه عكس خواهد داشت.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار