مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

خیرین در تعلیم و تربیت بیشتر از سرانه آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به کمک های دلسوزانه خیرین به جریان تعلیم و تربیت عنوان کرد خیرین در حوزه تعلیم و تربیت بیشتر از سرانه آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند و این برگرفته از دین و اعتقاد انسان‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خیرین در تعلیم و تربیت بیشتر از سرانه آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز با حضور حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین،مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز،ابراهیم زاده رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل و علی عباسیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز برگزار شد.

در این نشست پیرامون مسائل و ظرفیت های نهادها و دستگاه های حاضر در شورای آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

نقی سیاهکالی مرادی گفت: نظام تعلیم و تربیت ظرافت های خاص خود را دارد و شورای آموزش پرورش بستر خوبی برای شناسایی مدیران و کادر خوب برای آموزش و پرورش است.

وی با توجه به اتفاقات اخیر در کشور و اقدامات دشمنان تصریح کرد: ۱۲۷۰ جلسه تبیینی در استان برگزار شده است و آموزش و پرورش البرز در راستای جهاد تبیین اقدامات خوبی انجام داده است.

این مقام مسئول بیان کرد: به بحث حجاب و عفاف باید اصولی و قاعده مند توجه شود و در بحث مشاوره، برای مراجعین حمایت هایی در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش در بحث تجاری سازی و مولد سازی اظهار کرد: از فروش املاک آموزش و پرورش در روستاها، به شدت بپرهیزید چرا که ممکن است در آینده در روستاها با بازگشت جمعیت مواجه شویم؛ اما در داخل شهر با اختیارات قانونی می توان اقداماتی را انجام داد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ظرفیت شهرک های صنعتی شهرستان البرز اذعان کرد: بزودی مدارس فنی و حرفه ای در جوار شرکت ها ساخته می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم ارتباط گیری با ائمه جمعه خاطرنشان کرد: شهرستان البرز در زمینه جشن تکلیف پسران به عنوان پایگاه انتخاب شده است و با تلاش دست اندرکاران، عشق و علاقه دانش آموزان به دین اسلام شکوفا شود.

سیاهکالی مرادی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: امیدواریم با همکاری همه نهادها نقش موثری را در پرورش نسل آینده ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار