برگزاری پویش هیس‌طوری بین دانش‌آموزان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری پویش هیس‌طوری بین دهه هشتادی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش هیس‌طوری بین دانش‌آموزان کرمان

محمود رجبی‌پور گفت: پویش هیس‌طوری در واقع مسابقه ای است جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان که هم روحیه مطالبه‌گری را به آنها آموزش می دهد و هم به کتاب‌خوانی ترغیب می شوند.

وی افزود: این پویش با محوریت مسابقه و کنشگری پیرامون مجموعه کتاب سرگذشت استعمار طراحی شده و با 5 میلیارد تومان جایزه ویژه نوجوانان است.

رجبی پور گفت: این پویش ویژه دهه هشتادی هاست و با همکاری وزارت ارشاد و حوزه هنری طراحی و اجرا شده است. در عنوان این پویش آمده است: یه ماجراجویی شگفت‌انگیز، ویژه دهه هشتادی‌ها، با ۵ میلیارد تومان جایزه!

وی در خصوص شرایط ثبت نام هیس‌ طوری گفت: جهت شرکت در مسابقه هیس‌ طوری فقط کافی است که متولد 1380/1/1 تا 1392/1/1 باشید. یعنی بازه سنی 9 تا 21 سال دختر و پسر امکان شرکت در این مسابقه را دارند. هیچ گونه شرط دیگری برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد.

رجبی پور بیان کرد: دانش آموزان پس از ثبت نام و دریافت و مطالعه کتاب‌ها باید در 15 مسابقه کتابخوانی و 15 کنش هنرمندانه و در نهایت 15 نظر کارشناسی شرکت کنند.

لازم به ذکر است: جوایز مسابقه هیس طوری بسیار متنوع است. جایزه نفر اول تا دهم مبلغ 40 تا 10 میلیون تومان است و جوایز نفرات بعدی چندین دستگاه لپ‌تاپ، تبلت و… از هدایای ارزشمند این پویش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار