دیدار استاندار اصفهان با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در منزل خانواده‌های شهدای اخیر مدافع امنیت با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار استاندار اصفهان با خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با خانواده شهید محسن رضایی، شهید مدافع امنیت اصفهان، عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به واسطه این شهید بزرگوار، الطاف بیکران خود را مادام بر خانواده رضایی گسترده بدارد و اسباب عاقبت بخیری همه عزیزان این خانواده را فراهم کند.

وی ادامه داد: حسب دستور ریاست‌جمهوری مبنی بر حضور در منزل و دیدار با خانواده شهدای مدافع امنیت در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن خدمت این خانواده شریف رسیدیم تا ضمن عرض ادب، هدیه ای که از طرف آیت الله رئیسی ارسال شده بود را به همراه سلام و دعای خیر ایشان به آنها تقدیم کنیم.

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم خداوند به ما فرصت دهد تا بر سفره شهدا بنشینیم و از فضایی که در آن تنفس کرده اند، متنعم و بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: نهایت آمال و آرزوی یک مادر این است که فرزندش به صلاح، فلاح و به جایگاهی برسد که رضای خدا را به صورت مطلق کسب کند.

مرتضوی ادامه داد: همه ما می‌دانیم طبق آیات شریف قرآن مجید و روایات متعددی که برای ما گفته شده، جایگاهی که به شهید می‌بخشند را به هیچ فردی نمی‌دهند و آرزوی یک مادر این است که عزیز خود را در آن جایگاه دست نیافتنی ببیند.

وی گفت: امروز به لطف خدا و عملکرد شهید رضایی، ایشان به این جایگاه رسیده است که این افتخار بزرگ را خدمت خانواده بزرگوار وی تبریک عرض می کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: امیدواریم که خداوند متعال شهید محسن رضایی را شافع شما و ما قرار دهد و به ما فرصت و لیاقت گام برداشتن در این مسیر را اعطا کند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز خلقت بشر همیشه عده‌ای طرفدار خیر و عده‌ای به دنبال شر بودند و این انسان‌ها هستند که عیار خود را با انتخاب مسیر خیر یا شر مشخص می‌کنند.

مرتضوی با بیان اینکه شهید رضایی در راه حق جان خود را برای دفاع از امنیت مردم فدا کرد، بیان کرد: شهدای مدافع امنیت با بینش صحیح راه خیر را از مسیر نادرست و اشتباه تشخیص داده و در مسیری که رضای خداوند در آن قرار داشت جانفشانی کردند. در شرایطی که دشمن با تبلیغات فراوان سعی می‌کند فرزندان جمهوری اسلامی را مقابل نظام قرار دهد افرادی با سلاح برهان به میدان آمدند تا از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: ما نیز امیدواریم بتوانیم در مسیر این عزیزان حرکت کرده و تا پای جان برای این آرمان ایستادگی کنیم.

گفتنی است؛ بسیجی شهید محمدحسین کریمی، پاسدار شهید اسماعیل چراغی و بسیجی شهید محسن حمیدی 25 آبان ماه سال‌جاری در خانه اصفهان به ضرب گلوله عوامل منافقین به مقام شهادت رسیدند.

پاسدار شهید محسن رضایی نیز شامگاه دهم دی در شهر سمیرم در جنوب اصفهان به دست اشرار و مخلان نظم و امنیت جامعه به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار